VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
ČLÁNEK I – ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1. Předmětem těchto všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“) je
úprava vzájemných práv a povinností mezi fitness centrem Really fitness,
zastoupeným společností Yamate services s.r.o., se sídlem na adrese
Branická 213/53, Braník, 147 00, Praha IČO: 17366178 a návštěvníky
fitness centra (dále jen ,,klient“).
2. Službami poskytovanými Společností se všeobecně rozumí umožnění
přístupu do prostor fitness centra (na adrese Hlubočepská 1287/2a, na
Praze 5, tel.: 601 348 723) a k jejich vybavení za účelem cvičení,
pořádání různých typů lekcí a dalších sportovních aktivit, a případně
poskytování dalších placených služeb, např. osobního tréninku, apod.
(dále jen „služby“).
3. Tyto VOP se rovněž vztahují na klienty, kteří získali předplatné
zaplacením příslušné částky třetí osobou v jejich prospěch. Všechny
finanční povinnosti klienta, který získal předplatné prostřednictvím
třetí osoby pak hradí sám klient využívající služby Really fitness, a to
včetně povinnosti úhrady smluvních pokut a jiných sankcí.
ČLÁNEK II – TYPY PŘEDPLATNÉHO
1. Společnost poskytuje různé typy časově ohraničených vstupů,
permanentek i jednorázových vstupů včetně vstupu prostřednictvím karty
Multisport.
2. Vstup do posilovny měsíční Klient může využívat prostor posilovny po
dobu 30 dnů od zaplacení příslušné částky za měsíční členství.
3. Vstup do posilovny čtvrtletní Klient, který zaplatí poplatek na čtvrt
roku, má právo ode dne zaplacení využívat prostor posilovny po dobu 3
měsíců.
4. Vstup do posilovny roční Klient, který zaplatí poplatek na rok, má
právo ode dne zaplacení využívat prostor posilovny po dobu 12 měsíců.
5. Jednorázový vstup Klient je po zaplacení příslušného poplatku
oprávněn k jednomu vstupu do tohoto fitness centra a k využívání služeb
v tomto fitness centru během tohoto jednoho vstupu. To samé platí pro
držitele karty Multisport.
5. Vstup zahrnující 10 návštěv centra Klient je po zaplacení příslušného
poplatku oprávněn k 10 vstupům do tohoto klubu za podmínek jako u
jednorázového vstupu. Tyto vstupy mají platnost po dobu 6 kalendářních
měsíců od zakoupení.
6. Vstupy jsou časově omezeny pouze v rámci otevírací doby centra.
ČLÁNEK III – VZNIK A ZÁNIK PŘEDPLACENÉHO VSTUPU DO POSILOVNY, PŘERUŠENÍ
PŘEDPLACENÉHO VSTUPU
1. Předplacený vstup do posilovny vzniká zaplacením příslušné částky,
která odpovídá době předplatného.
2. Předplatné do posilovny se vztahují výhradně na konkrétní osobu,
nejsou bez předchozího písemného souhlasu společnosti přenosná na třetí
osoby.
3. Ke vzniku předplatného ke vstupu do Really fitness osoby mladší 18
let je nutný písemný souhlas zákonného zástupce této osoby.
4. Využívat služeb Really fitness mohou osoby mladší 18 let za splnění
podmínek bodu 3. a zároveň je stanovena minimální věková hranice 8 let
návštěvníka. Návštěvník ve věkovém rozmezí 8-15 let smí využívat služeb
fitness centra pouze v doprovodu a pod dohledem zákonného zástupce s
výjimkou toho, pokud bude pod dohledem trenéra v rámci kurzu či osobního
tréninku.
5. Klienti mladší než je minimální stanovená věková hranice, tedy mladší
než 8 let, mohou pouze v případě speciálního tréninku pod vedením
trenéra za splnění bodu 3.
6. Strany mohou ukončit předplatné do posilovny vzájemnou dohodou.
7. Předplatné na 1 měsíc lze zrušit pouze po uplynutí poloviny doby
předplatného.
8. Předplatné na čtvrt roku lze ukončit po ukončení min. dvou měsíců z
doby předplatného. Na zvýhodněnou cenu čtvrtletního předplatného nebude
v tomto případě brán zřetel a vyčerpané období bude počítáno za cenu
měsíčního předplatného. Z vrácené částky bude odpočtena poměrná
odchozená část, ta však bude počítána v hodnotě měsíčního předplatného.
9. Oprávnění pro jednorázový vstup zaniká využitím jednoho vstupu do
zvoleného fitness centra, tj. okamžikem, kdy klient po návštěvě Really
fitness opustí.
10. Společnost si vyhrazuje právo ukončit předplatné s okamžitou
účinností, pokud klient opakovaně nebo podstatným způsobem poruší VOP
nebo Návštěvní řád fitness centra či pokud opakovaně nedbá pokynů vedení
nebo zaměstnanců společnosti zodpovědných za chod fitness centra a
bezpečnost v něm. Ukončí‐li společnost předplatné podle tohoto bodu, má
právo ponechat si již zaplacené předplatné jako smluvní pokutu za
porušení všeobecných obchodních podmínek a provozního řádu i v případě,
že se vztahují k období po ukončení předplatného. Předplatné je možno
obnovit pouze v případě uhrazení všech dlužných částek, tj. nemá vůči
Really fitness žádné neuhrazené závazky.
11. Předplatné na rok je možné přerušit třikrát (maximálně 3x na dobu
jednoho kalendářního měsíce) po dobu trvání ročního předplatného na
základě písemné žádosti klienta.
12. V době přerušení předplatného nemá klient právo využívat služby
Really fitness.
ČLÁNEK IV – ČLENSKÁ KARTA
1. Návštěvníkovi Really fitness bude po uhrazení předplatného vydána
vstupní karta Really fitness. Tato karta slouží k prokázání předplatného
a opravňuje klienta k využívání služeb.
2. Karta je osobní a nepřenosná. Je zakázáno ji půjčovat jiným osobám.
Ztrátu či krádež této karty je klient povinen okamžitě společnosti
ohlásit na recepci fitness centra. Za vydání nové karty musí klient
uhradit administrativní poplatek ve výši uvedené v aktuálním ceníku
společnosti.
ČLÁNEK V – ODPOVĚDNOST SMLUVNÍCH STRAN
1. Společnost odpovídá za újmu na majetku či na zdraví svých klientů v
případě, že vznikla přímým a jednoznačným zaviněným (ať úmyslným nebo v
důsledku hrubé nedbalosti) porušením povinností společnosti nebo jejích
zaměstnanců.
2. Klient Really fitness odpovídá společnosti za škodu, kterou způsobí
společnosti či jejím subdodavatelům porušením svých zákonných či
smluvních povinností vyplývajících z těchto VOP či Provozního řádu
fitness centra.
3. Pro odkládání věcí (kromě peněz a dalších cenností) klientů jsou k
dispozici šatní skřínky. Klient je odpovědný za bezpečné uzamknutí své
šatní skřínky. Není‐li skřínka uzamčena, neodpovídá společnost za škodu
na věcech v ní odložených.
4. Společnost neodpovídá za peníze nebo další cennosti (zejména mobilní
telefony, notebooky), které si klient do fitness centra přinesl.
5. Před využitím služeb je klient povinen podrobně se seznámit s
Provozním řádem fitness centra. Klient je povinen se při využívání
služeb řídit Provozním řádem fitness centra a pokyny společnosti a
jejích zaměstnanců či jiných osob poskytujících klientům služby jménem
společnosti (včetně instruktorů a trenérů).
6. Společnost nenese odpovědnost za jakékoli škody na zdraví či majetku,
které mohou klientovi vzniknout v důsledku nedodržení takového postupu
či pokynů společnosti, jejích zaměstnanců, instruktorů nebo trenérů.
Společnost nenese odpovědnost za jakékoli škody na zdraví či majetku,
které si klient Really fitness způsobí úmyslně, z nedbalosti či
přeceněním své fyzické kondice.
7. V případě, že klient zjistí, že jeho zdravotní stav neumožňuje
pokračování ve využívání služeb, nebo by takovéto pokračování mohlo
ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen tuto skutečnost okamžitě oznámit
společnosti či jejím zástupcům (instruktorům) a ihned ukončit využívání
služeb.
ČLÁNEK VI – ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Klient Really fitness je povinen oznámit společnosti jakoukoli změnu
osobních a kontaktních údajů uvedených v systému bez zbytečného odkladu
poté, co k této změně došlo.
2. Společnost bude klientovi zasílat veškeré písemnosti elektronicky na
e‐mailovou adresu uvedenou v systému. V případě jakýchkoliv pochybností
se má za to, že písemnost zaslaná na e‐mail byla doručena okamžikem jeho
doručení na e‐mailovou adresu klienta.
3. Společnost zpracovává osobní údaje klienta, které jsou uvedeny v
systému, aby mohla plnit své právní povinnosti nebo aby se souhlasem
klienta zasílala obchodní sdělení, příp. pro jiný účel, ke kterému
udělil klient souhlas. Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s
nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna
2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních
údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES
(obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a souvisejících českých
právních předpisů a v souladu se Zásadami pro nakládání s osobními údaji
Společnosti, ve kterých je uvedeno, jakým způsobem společnost nakládá s
osobními údaji klienta, jaké informace o klientovi ukládá, jak dané
informace využívá a komu je předává. Zásady pro nakládání s osobními
údaji taktéž obsahují výčet veškerých práv klienta v souvislosti se
zpracováním osobních údajů, zejména pak právo na informace, opravu,
výmaz či právo souhlas se zpracováním kdykoli odvolat. V souvislosti se
zpracováním osobních údajů společnost prohlašuje, že i) zpracovává
osobní údaje v souladu s požadavky stanovenými právními předpisy, ii)
zajistila, aby se osoby oprávněné zpracovávat osobní údaje zavázaly k
mlčenlivosti nebo aby se na ně vztahovala zákonná povinnost
mlčenlivosti, iii) přijala vhodná technická a organizační opatření, aby
zajistila nezbytnou úroveň zabezpečení osobních údajů, a iv) v případě
porušení zabezpečení osobních údajů s ohrožením práv a svobod fyzických
osob bude informovat dozorový orgán, případně subjekty údajů.
4. Společnost je oprávněna kdykoli přechodně či trvale změnit rozsah
služeb poskytovaných fitness centrem, aniž by tím byly dotčeny ostatní
podmínky již existujícího předplatného.
5. Společnost je oprávněna kdykoli jednostranně změnit návštěvní řád
fitness centra nebo ceník služeb. Výše se změny ceníku nevztahují na
předplatné existující v době změny. Změny Návštěvního řádu jsou vůči
klientovi Really fitness účinné dnem zveřejnění v prostorách fitness
centra a na internetových stránkách. Společnost je oprávněna kdykoli
jednostranně změnit tyto VOP. Tyto změny musí oznámit na svých
internetových stránkách. V případě, že klient Really fitness se změnou
VOP nesouhlasí, je povinen tuto skutečnost oznámit společnosti před
plánovaným dnem účinnosti změny a ukončit své předplatné (v tomto
případě bude vráceno předplatné v přímé úměrnosti vůči ceně předplatného
a ušlého plnění rozpočítané na jednotlivé dny). Klient Really fitness je
oprávněn svůj nesouhlas společnosti oznámit a dohodu vypovědět ke dni
plánované účinnosti změny. Pokud klient se změnou VOP souhlasí nebo na
oznámení o novém znění VOP nereaguje, má se za to, že s návrhem
implicitně souhlasí. Bude‐li dán výslovný nebo implicitní souhlas, jsou
změny VOP účinné od prvního dne měsíce následujícího po tomto souhlasu.
6. Aktuální znění VOP je vždy k dispozici na internetových stránkách
společnosti, v prostorách fitness centra a na vyžádání v sídle
společnosti.
7. Jakákoli případná neplatnost nebo neúčinnost kteréhokoli ustanovení
těchto VOP nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení.
8. Ve věcech výslovně neupravených těmito VOP se vzájemná práva a
povinnosti smluvních stran řídí přiměřeně právním řádem České republiky.
Smluvní strany se dohodly, že na úpravu právních vztahů založených
Dohodou se nepoužijí následující ustanovení zákona č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník: § 1764–1766, § 1793–1795, § 1971, § 1977–1979, § 2000,
§ 2002, § 2050 a § 2593.
9. Orgánem příslušným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů
vyplývajících z dohody je Česká obchodní inspekce.
10. Tyto VOP jsou platné a účinné ke dni 1. září 2023.